Eto'o mesajı verdi: Geliyorum

Eto'o mesajı verdi: Geliyorum

Atiker Konyaspor'un Antalyaspor'dan kadrosuna kattığı Samuel Eto'o çekilen videoyla taraftara mesaj verdi. Eto'o, "Konyaspor ben geliyorum" dedi.

2018.01.30 22:52 - Son Güncellenme: 2018.01.30 22:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eto'o mesajı verdi: Geliyorum

Atiker Konyaspor'un Antalyaspor'dan 1 yılı opsiyonlu 2,5 yıllığına kadrosuna kattığı dünyaca ünlü yıldız Samuel Eto'o taraftara mesajını gönderdi. Konyaspor Başkan Yardımcısı Celalettin Çakıcı'yla birlikte fotoğraf çektiren ve sonrasında da taraftarlara mesaj veren yıldız golcü, "Konyaspor, ben geliyorum" ifadelerini kullandı. Yıldız futbolcu bu gece Konya'ya gidecek ve yarın takım kampına katılacak. Eto'o, Galatasaray maçının da kadrosunda yer alacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.30 22:52 - Son Güncellenme: 2018.01.30 22:52 - HABER MERKEZİ
A