Eskisini getirene 350 dolar ödeyecek

Eskisini getirene 350 dolar ödeyecek

Microsoft, eski iOS ve Android cihazlara 350 dolara kadar ödeme yapıyor.

2013.09.20 14:29 - Son Güncellenme: 2013.09.20 14:29 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Eskisini getirene 350 dolar ödeyecek

 

Microsoft'un daha önce de benzer çalışmaları olmuştu. 200 dolarlık teklifi vardı mesela. Ama şimdi, bu teklif miktarını 350 dolara kadar çıkardı ve yeni müşteriler bekliyor. Olay ise, oldukça basit. Bir iOS veya Android cihazınız var ve kullanmak istemiyorsanız, bu cihazları Microsoft'a verebiliyorsunuz. Microsoft da bu cihazların kullanılabilirlik durumu ve teknik özelliklerine göre size bir fiyat belirliyor. Bu para tabii ki sizin. Hemen ardından da Windows Phone 8 işletim sistemli bir telefon veya yeni Windows tabletlerin sahibi olunabiliyor. Evet, bu bir geçiş anlaşması aslında.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2013.09.20 14:29 - Son Güncellenme: 2013.09.20 14:29 - HABER MERKEZİ
A