Eskişehirspor, Bursaspor maçı hazırlıklarını sürdürüyor
Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında sahasında Bursaspor'u konuk edecek Eskişehirspor, maçın hazırlıklarını sürdürüyor.
2016.02.23 17:40 - Son Güncellenme: 2016.02.23 17:41 - Spor - HABER MERKEZİ
Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde teknik direktör Samet Aybaba yönetimindeki antrenman ısınma hareketleriyle başladı.

Siyah-kırmızılı futbolcular, pas, şut çalışması ve çift kale maçla idmanı tamamladı.

Siyah-kırmızılı ekipte sakatlıkları nedeniyle tedavileri devam eden futbolcular Kaan Kanak, Kamil Ahmet Çörekçi ve Emre Güngör, antrenmana katılmadı.

Eskişehirspor, Bursaspor maçı hazırlıklarına yarın yapacağı çalışmayla devam edecek.