Eskişehirspor 22 maç sonra kalesini gole kapattı

Eskişehirspor 22 maç sonra kalesini gole kapattı

Ligin 5. haftasında Menemenspor'u 3-0 mağlup eden Eskişehirspor, geçen sezonla birlikte 22 maç aradan sonra kalesini gole kapattı.

2019.09.23 12:48 - Son Güncellenme: 2019.09.23 12:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eskişehirspor 22 maç sonra kalesini gole kapattı

Eskişehirspor, TFF 1. Lig'in 5. haftasında Menemenspor'u 3-0 mağlup ederek bu sezon ilk galibiyetini elde etti.

Son dönemlerde sıkıntılı bir süreçten geçen siyah-kırmızılı ekip, hazırlık maçlarıyla birlikte 23 maç aradan sonra kalesini gole kapatmayı başardı.

Eskişehir temsilcisi, en son geçen sezon Karabükspor'u 4-0 mağlup ettiği maçta gol yememişti. Bu maçın ardından kalesini gole kapatamayan Eskişehirspor, toplamda 47 gol yedi.

Es-Es bu maçlarda rakip fileleri ise 33 kez havalandırdı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.09.23 12:48 - Son Güncellenme: 2019.09.23 12:48 - HABER MERKEZİ
A