Eskişehir'de öykü konuşuldu
Eskişehir'de Tepebaşı Belediyesi ve Eskişehir Sanat Derneği işbirliği ile 'Öykü Günleri' düzenlendi.
2013.04.08 18:27 - Son Güncellenme: 2013.04.08 18:27 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Etkinlik, '1. Kral Midas Öykü Yarışması'nda dereceye girenlere ödüllerin verilmesiyle başladı. Daha sonra Prof. Dr. Nedret Öztokat, Zeynep Aliye, Ayşegül Tözeren, Aysu Erden'in konuşmacı olarak katıldığı 'Öykücülüğümüz' başlıklı panel gerçekleştirildi. Etkinlikte konuşan Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Eskişehir'in sanat alanında Türkiye'de önemli bir merkez haline geldiğini belirterek, gerçekleştirilen birçok ulusal ve uluslararası etkinlikler ile sanat adına kalıcı eserler meydana getirildiğini kaydetti.