Eskişehir'de maç sonrası gerginlik

Eskişehir'de maç sonrası gerginlik

Torku Konyaspor'un Süper Lig'e yükselmesinin ardından Manisaspor cephesinde taraftarlarla, yönetim arasında gerginlik yaşandı.

2013.05.27 11:19 - Son Güncellenme: 2013.05.27 11:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eskişehir'de maç sonrası gerginlik

Torku Konyaspor'un Spor Toto Süper Lig'e yükselmesinin ardından Manisaspor cephesinde taraftarlarla, yönetim arasında gerginlik yaşandı.

PTT 1. Lig Play-Off Final karşılaşmasında Torku Konyaspor'a 2-0 yenilen Manisaspor'da taraftarlar maç çıkışında kulüp yönetimine tepki gösterdi. Taraftarlar ile yönetim arasındaki tartışma arbedeye dönüşünce polis ekipleri olaya müdahale etti. Bazı taraftarlara polis ekipleri biber gazı ile müdahale etti. Bir polis memuru ise çıkan arbede sırasında aldığı darbeyle fenalık geçirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.05.27 11:19 - Son Güncellenme: 2013.05.27 11:20 - HABER MERKEZİ
A