Eskişehir'de 'kız meselesi' kavgası kanlı bitti: 17 yaşındaki çocuk bıçaklandı

Eskişehir'de 'kız meselesi' kavgası kanlı bitti: 17 yaşındaki çocuk bıçaklandı

Eskişehir'de kız meselesi nedeniyle çıkan kavgada 17 yaşındaki çocuk bıçakla yaralandı. Polis ekipleri tarafından yakalanan 3 zanlı, çıkarıldıkları adli makamlarca tutuklanarak cezaevine gönderildi.

2026.02.17 11:41 - Son Güncellenme: 2026.02.17 11:41 - Güncel - İHA
A
Eskişehir'de 'kız meselesi' kavgası kanlı bitti: 17 yaşındaki çocuk bıçaklandı

Olay, Emek Mahallesi Dicle Nehri Sokak'ta meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, gençler arasında kız meselesi sebebiyle tartışma çıktı. Büyüyen tartışmanın kavgaya dönmesi sonucunda 17 yaşındaki Ş.Ö., vücudunun çeşitli yerlerinden bıçaklandı. İhbar üzerine sevk edilen ambulans ile hastaneye kaldırılan yaralı tedavi altına alındı.

Kaçan şüphelilerin yakalanması amacıyla Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı Cinayet Büro Amirliği ekiplerince çalışma başlatıldı. Olaya karıştığı belirlenen M.G. (20), B.G. (17) ve F.K. (17) yakalanarak gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen 3 kişinin tutuklanarak cezaevine gönderildikleri öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.02.17 11:41 - Son Güncellenme: 2026.02.17 11:41 - İHA
A