Eski Trabzonsporlu yönetici Çakıroğlu, G.Saray Onur için 10 milyon Euro teklif etti dedi
Trabzonspor'un eski 2. başkanı Sebahattin Çakıroğlu, adı Galatasaray ile anılan Onur kıvrak konusunda, "Galatasaray bildiğim kadarıyla 10 milyon Euro teklif etti. Engellemeseydik Hacıosmanoğlu, Onur'u Galatasaray'a satmıştı." açıklamasını yaptı.
2016.04.27 16:30 - Son Güncellenme: 2016.04.27 16:33 - Spor - HABER MERKEZİ
Trabzonspor'un eski 2. başkanı Sebahattin Çakıroğlu, hakeme saldırı olayının asla tasvip edilemeyeceğini, ancak 5 yıldır yaşanan sürecin sadece saldırıyı yapanlara fatura edilemeyeceğini söyledi.
Çakıroğlu, ''Kulüpler Birliği 5 yıldır neredeydiniz? Şimdi çıkmış utanmadan "2 dakika düşün" eylemi yapıyorsunuz" dedi.
Eski ikinci başkan, ''Onur Kıvrak'a küfür edenler onurdan ve şereften yoksun kişilerdir'' ifadelerini kullandı.

ENGELLEMESEYDİK ONUR ŞİMDİ GALATASARAY FORMASI GİYİYORDU
Muslera'nın Galatasaray'dan ayrılması durumunda Onur'un tekrar sarı kırmızılı takımın gündeminde olup olmadığını bilmeyen Çakıroğlu, ''Onur Kıvrak büyük paralar teklif edilmesine rağmen takımı bırakmadı. Galatasaray bildiğim kadarıyla 10 milyon Euro teklif etti. Engellemeseydik Hacıosmanoğlu, Onur'u Galatasaray'a satmıştı. Onur şimdi Galatasaray forması giyiyordu'' dedi.