Eski Timsah, 2'nci Lig'e gitti

Eski Timsah, 2'nci Lig'e gitti

Bursaspor ve Eskişehirspor'un eski oyuncularından Alfred N'Diaye, geçtiğimiz sezon La Liga'da küme düşen ve bu sene İspanya 2. Ligi'nde mücadele edecek Malaga'ya transfer oldu.

2018.08.15 11:53 - Son Güncellenme: 2018.08.15 11:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Eski Timsah, 2'nci Lig'e gitti

İspanyol ekibinin resmi sitesinden yapılan açıklamada, Villarreal'de oynayan 28 yaşındaki Fransız asıllı Senegalli orta sahanın kiralandığı bildirildi.

Bir süredir ismi Trabzonspor ve Kayserispor'la da geçen Alfred N'Diaye ile sarı kırmızılı ekip arasındaki pürüzler giderilememiş transfer gerçekleşmemişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.08.15 11:53 - Son Güncellenme: 2018.08.15 11:57 - HABER MERKEZİ
A