Eski devlet hastanesinde yangın: 2 işçi mahsur kaldı
Adana'daki eski devlet hastanesinde yangın çıktı. 2 işçi mahsur kalırken, patlamaların olduğu öğrenildi.
2023.12.19 15:20 - Son Güncellenme: 2023.12.19 15:22 - Güncel - İHA
00:55
İLGİLİ VİDEO
Eski devlet hastanesinde yangın: 2 işçi mahsur kaldı
Adana'da çıkan yangın, merkez Seyhan ilçesine bağlı Yenibaraj Mahallesi'ndeki eski devlet hastanesinde çıktı.

2 işçinin mahsur kaldığı öğrenilen yangının ardından itfaiye ekipleri bölgeye sevk edildi.
Ekipler yangını söndürmek ve işçilerin kurtarılması için çalışmalara başladı.