Erzurum şut çalıştı

Erzurum şut çalıştı

Büyükşehir Belediye Erzurumspor, Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında sahasında Medipol Başakşehir ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

2018.08.28 11:41 - Son Güncellenme: 2018.08.28 11:44 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Erzurum şut çalıştı

Kulüp tesislerinde teknik direktör Mehmet Altıparmak yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, yaklaşık 2 saat sürdü. Koşu ve ısınma hareketleriyle antrenmana başlayan futbolcular, pas ve şut çalışması yaptı.

Antrenman, teknik çalışmayla sona erdi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.08.28 11:41 - Son Güncellenme: 2018.08.28 11:44 - HABER MERKEZİ
A