Erzurum şut çalıştı
Büyükşehir Belediye Erzurumspor, Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında sahasında Medipol Başakşehir ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
2018.08.28 11:41 - Son Güncellenme: 2018.08.28 11:44 - Spor - HABER MERKEZİ
Kulüp tesislerinde teknik direktör Mehmet Altıparmak yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, yaklaşık 2 saat sürdü. Koşu ve ısınma hareketleriyle antrenmana başlayan futbolcular, pas ve şut çalışması yaptı.
Antrenman, teknik çalışmayla sona erdi.