Erzurum'dan madalya ile döndüler

Erzurum'dan madalya ile döndüler

Bursa'nın Gemlik ilçesinde, DoJo Karate Kulübü sporcuları, büyük bir başarıya daha imza attı.

2014.08.19 12:41 - Son Güncellenme: 2014.08.19 12:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Erzurum'dan madalya ile döndüler

Uluslararası 11. Erzurum Palandöken Karate Turnuvasında KATA dalında bir gümüş ve bir bronz madalya kazanan Gemlikli karateciler, Belediye Başkanı Refik Yılmaz'ı ziyaret etti. 25 ülkeden 2 bin 500'ün üzerinde sporcunun katıldığı uluslararası şampiyonada KATA büyükler kategorisinde Gökhan Özler 2, minikler KATA dalında ise aynı kulüpten Nazar Demirişleyen 3. oldu. Dojo Karete Kulübü'nün 6 sporcusu da turnuvada 4. olarak büyük başarıya imza attı.
Sporcuların Gemlik'in gururu olduğunu dile getiren Yılmaz, bundan sonraki şampiyonalarda da başarılar diledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.08.19 12:41 - Son Güncellenme: 2014.08.19 12:41 - HABER MERKEZİ
A