Erol Bedir'den Kayserispor'a destek mesajı: Amasız, ancaksız destek verelim

Erol Bedir'den Kayserispor'a destek mesajı: Amasız, ancaksız destek verelim

İstikbal Mobilya Kayserispor eski Başkanı Erol Bedir, sarı kırmızılı takıma destek vermek gerektiğini söyledi.

2019.10.31 01:34 - Son Güncellenme: 2019.10.31 01:35 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Erol Bedir'den Kayserispor'a destek mesajı: Amasız, ancaksız destek verelim

İstikbal Mobilya Kayserispor'daki görevinden istifa eden Başkan Erol Bedir, Fenerbahçe maçı öncesinde sarı kırmızılı takıma destek verilmesi gerektiğini söyledi.

Sosyal paylaşım sitesindeki hesabından açıklama yapan eski başkan Erol Bedir, "Bugünkü sıkıntıları görevde olduğum dönemde en az 10-15 kez yaşamış ve ağırlıklı olarak şahsi imkanlarını seferber ederek (transferler, lisanslar, transfer tahtasının açılması, ihtarların boşa çıkarılması, FİFA'daki dosyalar, icralar, acil ödemeler, transfer yasağı, antrenman veya maça çıkmama) takımımızın daha büyük sıkıntılara uğramamasını temin etmiştim. Ben ve yönetimdeki arkadaşlarım bu gayretleri gösterirken en büyük moral kaynağımızda büyük taraftarımızdı. Mevcut problemler önceden de vardı, şimdi de var, muhtemelen ileride de olacaktır. Bunları bir kenara bırakıp hep birlikte kenetlenme zamanıdır" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.10.31 01:34 - Son Güncellenme: 2019.10.31 01:35 - HABER MERKEZİ
A