Ermenistan ordusu ambulansa ateş açtı

Ermenistan ordusu ambulansa ateş açtı

Azerbaycan Savunma Bakanlığı yaptığı açıklamada Ermenistan ordusunun askeri ambulansa ateş açtığını bildirdi.

2016.04.07 14:31 - Son Güncellenme: 2016.04.07 14:31 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Ermenistan ordusu ambulansa ateş açtı
07:25 Ermenilerin cephe hattındaki köylere saldırının acı bilançosu ortaya çıktı

İLGİLİ VİDEO

Ermenilerin cephe hattındaki köylere saldırının acı bilançosu ortaya çıktı

Azerbaycan Savunma Bakanlığı, cephe hattında Azerbaycan ordusuna ait askeri ambulansa, Ermeni ordusunca ateş açıldığını bildirdi.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, temas hattında operasyonların durdurulmasına dair elde edilen mutabakata rağmen Ermenistan ordusunun farklı yönlerde Azerbaycan mevzi ve yerleşim birimlerini ateşe tuttuğu belirtildi.

Ermeni askerlerinin cephe hattının, Ağdere-Goranboy yönünde bir ambulansa ateş açtığı, olayda ölen ya da yaralanan olmadığı, araçta ciddi maddi hasar oluştuğu ifade edildi.

Ambulansın Ermenistan ordusunun ateşkes ihlali sonucu yaralanan sivilleri tahliye ettiği sırada ateşe maruz kaldığı bildirildi.

Saldırının, Bakanlık tarafından "uluslararası insan haklarının kabaca ihlali" şeklinde değerlendirildiği kaydedildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.04.07 14:31 - Son Güncellenme: 2016.04.07 14:31 - HABER MERKEZİ
A