Ermenistan Azerbaycan mevzilerine ateş açtı

Ermenistan Azerbaycan mevzilerine ateş açtı

Azerbaycan-Ermenistan sınırında, Ermenistan askerlerinin Azerbaycan mevzilerine ateş açtığı belirtildi.

2022.09.07 09:20 - Son Güncellenme: 2022.09.07 09:21 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Ermenistan Azerbaycan mevzilerine ateş açtı

Azerbaycan Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, dün 19.50'den bugün 01.20'ye kadar Ermeni birlikleri tarafından Basargeçer ilinin Yukarı Şorca ve Karakilise ilinin Norayan yerleşim birimindeki mevzilerinden, Kelbecer ilinin Zeylik ve Laçın ilinin Ahmedli yerleşim biriminde bulunan Azerbaycan ordusu mevzilerine ateş açtığı belirtildi.

Açıklamada, Azerbaycan birliklerince misilleme ateşi açıldığı aktarıldı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2022.09.07 09:20 - Son Güncellenme: 2022.09.07 09:21 - HABER MERKEZİ
A