Ermeniler 3 Azeri askerini öldürdü

Ermeniler 3 Azeri askerini öldürdü

Ermenistan-Azerbaycan cephe hattında Ermeni askerlerin açtığı ateş sonucu Azerbaycan ordusundan 3 asker hayatını kaybetti.

2015.01.26 13:39 - Son Güncellenme: 2015.01.26 13:39 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Ermeniler 3 Azeri askerini öldürdü

 

Azerbaycan Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, cephe bölgesinde Azerbaycan mevzilerine saldıran Ermeni keşif ve sabotaj birliği ile Azerbaycan askerleri arasında çatışma çıktı.

Çatışma sonrasında Ermenilerin kayıp vererek geri çekildikleri, Azerbaycan ordusundan da üç askerin şehit olduğu, bazı askerlerin yaralandığı bildirildi.

Bakanlık yetkilileri, şehit askerlerin aileleri ve yakınlarına taziye dileklerini iletirken, Savunma Bakanı Zakir Hasanov'un şehit askerlere 3. dereceli "Askeri Hizmet Madalyası" verilmesi yönünde karar aldığı belirtildi.

Açıklamada, ocak ayında çıkan çatışmalarda Ermenistan tarafının 17 askerini kaybettiği bilgisi de verildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2015.01.26 13:39 - Son Güncellenme: 2015.01.26 13:39 - HABER MERKEZİ
A