Erkek hemşire evinde ölü bulundu

Erkek hemşire evinde ölü bulundu

FYONKARAHİSAR'da, erkek hemşire 22 yaşındaki İbrahim Yiğit evinde ölü bulundu.

2015.08.15 19:07 - Son Güncellenme: 2015.08.15 19:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Erkek hemşire evinde ölü bulundu

Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ) Ahmet Necdet Sezer Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nde hemşire olarak görev yapan İbrahim Yiğit, öğleden sonra işe gitmeyince aynı hastanede görev yapan arkadaşları kontrol etmek için Cumhuriyet Mahallesi'ndeki evine gitti. Yedek anahtarla kapıyı açan arkadaşları, Yiğit'i yatağında hareketsiz halde buldu. Ambulansla çalıştığı hastaneye götürülen İbrahim Yiğit'in hayatını kaybettiği belirlendi. Kalp krizi sonucu öldüğü tahmin edilen Yiğit'in kesin ölüm nedeni, otopsi sonrasında belirlenecek.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.15 19:07 - Son Güncellenme: 2015.08.15 19:07 - HABER MERKEZİ
A