Erginer'den teröre lanet!

Erginer'den teröre lanet!

PTT 1. Lig'de sahasında Denizlispor'u 2-1 yenen Balıkesirspor'un teknik direktörü Reha Kemal Erginer, "İkinci yarı maçı çevirmeyi başardık ve 3 puan aldık" dedi.

2016.03.13 21:21 - Son Güncellenme: 2016.03.13 21:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Erginer'den teröre lanet!

Erginer, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, öncelikle Ankara'da yaşanan terör saldırısından duyduğu üzüntüyü dile getirdi.

Maçı kazandıkları için mutlu ancak patlamadan dolayı hüzünlü olduklarını belirten Erginer, "Maçı kazandık ama sevinemiyoruz. Yaşamını yitirenlerin ailelerine sabır diliyorum. Terörü lanetliyorum. Başımız sağ olsun" ifadelerini kullandı.

Erginer daha sonra müsabakayla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Karşılaşmada 1-0 geriye düştüklerini hatırlatan Erginer, "Maçın kırılma noktası Vukovic'in teke tek kaldığı pozisyonda topu çıkarmasıydı. İkinci golü yeseydik toparlanmamız zor olurdu ancak toparlandık. İkinci yarı maçı çevirmeyi başardık ve 3 puan aldık" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.13 21:21 - Son Güncellenme: 2016.03.13 21:21 - HABER MERKEZİ
A