Erdoğan resepsiyona katılmıyor

Erdoğan resepsiyona katılmıyor

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle Anıtkabir'de düzenlenen ilk törende rahatsızlığı nedeniyle hazır bulunmayan Başbakan Erdoğan, akşam TBMM'de düzenlenecek 23 Nisan resepsiyonuna da katılmayacak.

2013.04.23 15:47 - Son Güncellenme: 2013.04.23 15:48 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan resepsiyona katılmıyor

Meclis Genel Kurulu'ndan ayrılırken gazetecilerin sorularını yanıtlayan Erdoğan, "Cemil Bey (Çiçek) müsaade ederse, akşam resepsiyona katılmayacağım. Yarın sabah programım var İstanbul'a gideceğim" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.23 15:47 - Son Güncellenme: 2013.04.23 15:48 - HABER MERKEZİ
A