Erdoğan, Obama'nın resepsiyonunda
Amerika'da bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Amerikan Başkanı Obama'nın heyet başkanlarına verdiği resepsiyona katıldı.
2016.09.22 16:17 - Son Güncellenme: 2016.09.22 16:18 - Dünya - HABER MERKEZİ
ABD Başkanı Barack Obama'nın Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulu genel görüşmeleri için gelen heyet başkanlarına verdiği resepsiyona Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'da katıldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Barack Obama ve eşi Michelle Obama tarafından Lotte New York Palace Oteli'nde verilen resepsiyona katıldı. İki başkan eşleriyle beraber hatıra fotoğrafı çektirdi.