Erdoğan İstanbul'a gitti

Erdoğan İstanbul'a gitti

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Resmi Konut'taki çalışmalarının ardından İstanbul'a gitti.

2013.12.19 18:23 - Son Güncellenme: 2013.12.19 18:23 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan İstanbul'a gitti

 

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak ANA ile saat 17.40'ta İstanbul'a gitti.

Başbakan Erdoğan'ı Esenboğa Havalimanında Ankara Valisi Alaaddin Yüksel, Ankara Emniyet Müdürü Kadir Ay ve diğer yetkliler uğurladı.

Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Egemen Bağış da Erdoğan ile İstanbul'a gitti.

Resmi Konut'ta çalışma

Başbakan Erdoğan, Resmi Konut'ta Başbakan yardımcıları Beşir Atalay ve Ali Babacan, Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün ve Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz ile görüştü.

Aksaray Valisi Selami Altınok da Başbakanlık Resmi Konutu'na geldi. 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2013.12.19 18:23 - Son Güncellenme: 2013.12.19 18:23 - HABER MERKEZİ
A