Erdoğan, bir restoranda yemek yedi

Erdoğan, bir restoranda yemek yedi

Başbakan Erdoğan, Başbakanlık Müsteşarı Kasırga, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Kapusuz ve İstanbul Milletvekili Külünk ile yemek yedi.

2014.06.03 01:02 - Son Güncellenme: 2014.06.03 01:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Erdoğan, bir restoranda yemek yedi

Bakanlar Kurulu Toplantısının ardından Irak Meclis Başkanı Usame Nuceyfi ile görüşen Erdoğan, daha sonra Başbakanlık Yeni Binadan ayrılarak Anıttepe Gençlik Caddesi'ndeki bir restoranda Kasırga, Kapusuz ve Külünk ile yemekte bir araya geldi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.03 01:02 - Son Güncellenme: 2014.06.03 01:04 - HABER MERKEZİ
A