Erdoğan, bir restoranda yemek yedi
Başbakan Erdoğan, Başbakanlık Müsteşarı Kasırga, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Kapusuz ve İstanbul Milletvekili Külünk ile yemek yedi.
2014.06.03 01:02 - Son Güncellenme: 2014.06.03 01:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
Bakanlar Kurulu Toplantısının ardından Irak Meclis Başkanı Usame Nuceyfi ile görüşen Erdoğan, daha sonra Başbakanlık Yeni Binadan ayrılarak Anıttepe Gençlik Caddesi'ndeki bir restoranda Kasırga, Kapusuz ve Külünk ile yemekte bir araya geldi.