Erdem kaptan çıktı
Bursaspor'un eski sağ beki Erdem Özgenç farklı duygularla Büyükşehir Belediye Stadyumu'na ayak bastı.
2018.08.04 23:06 - Son Güncellenme: 2018.08.04 23:08 - Spor - HABER MERKEZİ
Yeşil Beyazlı forma altında 2 sezon geçiren tecrübeli sağ bek Erdem Özgenç, Bursa Büyükşehir Belediye Stadyumu çimlerinde farklı bir duygu yaşadı.
Başarılı oyuncu Bursaspor'dan transfer olduğu MKE Ankaragücü formasıyla kaptan olarak Yeşil Beyazlılara karşı mücadele etti.