Erciyes Cup tenis turnuvası başladı

Erciyes Cup tenis turnuvası başladı

KAYSERİ Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. ile Türkiye Tenis Federasyonu tarafından ortaklaşa düzenlenen 19 ülkeden 47 sporcunun katılacağı, 10 bin dolar ödüllü Erciyes Cup Tenis Turnuvası galası gerçekleştirildi.

2013.07.02 09:39 - Son Güncellenme: 2013.07.02 09:39 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Erciyes Cup tenis turnuvası başladı

Hizmete girmeye hazırlanan Harikalar Diyarı'nda düzenlenen galaya Vali Orhan Düzgün, Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, FIFA U-20 komitesi yetkilileri  öi futbolcular katıldı. Turnuva boyunca toplam 60 maç oynanacağını, müsabakaların da başladığı belirten Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. Genel Müdürü Ali Üstünel, "Harikalar Diyarı'nda biri toprak 9 kortumuzda, Tenis Federasyonu ile yaptığımız protokol gereği ödüllü Erciyes Cup Tenis Turnuvası'nı yapmanın gururunu yaşıyoruz. Günde 10 maç yapılacak turnuva cumartesi günü sona erecek" dedi. Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki de konuşmasında şehrin dört bir yanına kurulan spor tesisleriyle her türlü spor organizasyonuna ev sahipliği yapabileceklerini belirtti. Vali Orhan Düzgün ise turnuvada yarışacak sporculara başarılar diledi. Erciyes Cup Turnuvasında tek erkeklerde ve çift erkeklerde ilk üçe girenlere toplam 10 bin dolar tutarındaki para ödülü verileceği bildirildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.02 09:39 - Son Güncellenme: 2013.07.02 09:39 - HABER MERKEZİ
A