Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Dönmez: 4. sondaj gemimizi bekliyoruz
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, "Şimdi dört gözle Türkiye'ye doğru yola çıkan 4. sondaj gemimizi bekliyoruz" dedi.
2022.03.07 23:20 - Son Güncellenme: 2022.03.07 23:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Dört bir tarafı denizlerle çevrili ülkemize dört başı mamur bir sondaj filosu kazandırmak için işimize dört elle sarıldık. Şimdi dört gözle Türkiye'ye doğru yola çıkan 4. sondaj gemimizi bekliyoruz" ifadelerini kullandı.
4⃣bir tarafı denizlerle çevrili ülkemize 4⃣ başı mamur bir sondaj filosu kazandırmak için işimize 4⃣ elle sarıldık.
-- Fatih Dönmez (@fatih_donmez) March 7, 2022
Şimdi 4⃣ gözle Türkiye'ye doğru yola çıkan 4⃣. sondaj gemimizi bekliyoruz. 🚢
Hayırlı, uğurlu olsun. 🇹🇷 pic.twitter.com/sGSquQ6cPF