Endonezya'da sel 25 can aldı

Endonezya'da sel 25 can aldı

Endonezya'yı vuran sel felaketinde ölenlerin sayısı 25'e yükseldi.

2014.01.20 15:58 - Son Güncellenme: 2014.01.20 15:58 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Endonezya'da sel 25 can aldı


Endonezya'nın başkenti Cakarta ve Monada şehri son bir haftadır aralıksız devam eden sağanak yağmurla boğuşuyor.

Şiddetli yağış bazı bölgelerde sele neden oldu.

Sel sonucu son bir hafta da 25 kişinin hayatını kaybettiği belirtildi.

Binlerce ev kullanılamaz hale geldi. 10 bini aşkın kişi de evlerinden tahliye edildi.

Mahsur kalanları kurtarma çalışmaları sürüyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.20 15:58 - Son Güncellenme: 2014.01.20 15:58 - HABER MERKEZİ
A