En sağlam 11 belli oldu
Spor Toto Süper Lig'de ilk devrenin 'En Sağlam 11'i, TSYD ve Lassa işbirliğiyle TSYD 52. yıl Sporun Zirvesi Semineri'nde spor basının oylarıyla belirlendi.
2015.01.16 00:11 - Son Güncellenme: 2015.01.16 00:12 - Spor - HABER MERKEZİ
Lassa En Sağlam 11 ilk devre karmasında Galatasaray'dan 5, Fenerbahçe ve Beşiktaş'tan ise 3'er futbolcu yer aldı.
Lassa En Sağlam 11 ilk devre karması şu isimlerden oluştu:
EN SAĞLAM KALECİ: Muslera (Galatasaray)
EN SAĞLAM DEFANS:: Gökhan Gönül (Fenerbahçe), Semih Kaya (Galatasaray), Chedjou (Galatasaray), Caner Erkin (Fenerbahçe)
EN SAĞLAM ORTA SAHA: Gökhan Töre (Beşiktaş), Mehmet Topal (Fenerbahçe), Veli Kavlak (Beşiktaş), Sneijder (Galatasaray)
EN SAĞLAM FORVET: Demba Ba (Beşiktaş), Burak Yılmaz (Galatasaray)
Ayrıca 16 hafta boyunca Twitter üzerinden #haftanınensağlamı etiketi kullanılarak yapılan oylamada atılan 47 bin 684 adet oyun 5 bin 523'ünü alan Gökhan Töre, taraftarın oylarıyla ilk devrenin 'En Sağlam Futbolcusu' seçildi.