'En güzel kadınlar esmerlerdir'
Serdar Ortaç, önceki gece Etiler'deki Sahne İstanbul'da hayranlarıyla buluştu.
2016.04.18 13:50 - Son Güncellenme: 2016.04.18 13:50 - Magazin - HABER MERKEZİ
Ünlü şarkıcı, 'İsmi Lazım Değil' parçasını söylerken "Bundan sonra hep aşk şarkıları yazacağım çünkü çok aşığım. Aşk ne güzel bir şey!" dedi. 'Karabiberim' şarkısını esmerler için yazdığını söyleyen Ortaç, "Türkiye'nin en güzel kadınları esmerlerdir" dedi. Ünlü şarkıcı, programında kendi bestelerinin yanı sıra 'Melekem', 'Mısırı Kuruttun mi?' ve 'Ankara'nın Bağları' gibi türküleri de söyledi.