En çok ceza Beşiktaş'a

En çok ceza Beşiktaş'a

2007'den bu yana TFF tarafından Süper Lig kulüplerine toplam 20,3 milyon TL tutarında ceza kesildiğini, en fazla cezanın 3,26 milyon TL ile Beşiktaş'a verildiği açıklandı.

2013.04.11 10:34 - Son Güncellenme: 2013.04.11 10:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
En çok ceza Beşiktaş'a

Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç, 2007'den bu yana Türkiye Futbol Federasyonu'nca Süper Lig kulüplerine toplam 20,3 milyon TL tutarında ceza kesildiğini, en fazla cezanın 3,26 milyon TL ile Beşiktaş'a verildiğini bildirdi.

Kılıç'ın açıkladığı rakamlara göre Beşiktaş'ı 2,39 milyon TL ile Galatasaray, 2,19 milyon TL ile Trabzonspor izledi. Fenerbahçe'ye ise bu süre içinde 1,96 milyon TL ceza kesildi.

CHP Kocaeli Milletvekili Mehmet Hilal Kaplan'ın soru önergesini yanıtlayan Kılıç, Türkiye Futbol Federasyonu'nun 31 Mayıs 2012 itibarıyla 51 bin 163 TL'si kasada, 58,31 milyon TL'si bankada olmak üzere toplam 58,36 milyon TL nakit parası bulunduğunu açıkladı.

Cezalarda ilk 10;

Beşiktaş    3,26 milyon TL
Galatasaray    2,39 milyon TL
Trabzonspor    2,19 milyon TL
Fenerbahçe    1,96 milyon TL
Ankaragücü    1,65 milyon TL
Bursaspor    1,62 milyon TL
Eskişehir    1,24 milyon TL
Antalyaspor    921 bin TL
Sivasspor    842 bin TL
Gaziantep    608 bin TL

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.11 10:34 - Son Güncellenme: 2013.04.11 10:34 - HABER MERKEZİ
A