Emniyet Müdürü Çapkın Taksim'de

Emniyet Müdürü Çapkın Taksim'de

Taksim Meydanı'ndaki 1 Mayıs Emek ve Dayanışma günü kutlamaları öncesi İstanbul Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın incelemelerde bulundu. Çapkın, incelemelerinin ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı. Çapkın, " Bütün amacımız İşçi Bayramı'nın işçilerimizce huzur içinde kutlanması. Bunun için her türlü önlemi aldık. Tüm şehirde 20 bine yakın gücümüz var " dedi.

2012.05.01 17:29 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A