Emniyet müdürlüğünde patlama
Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü'nün atış poligonunda patlama meydana geldi.
2014.06.06 14:57 - Son Güncellenme: 2014.06.06 14:57 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü'nde patlama meydana geldi. Olayda çok sayıda polis memuru yaralandı.
Edinilen bilgiye göre, Emniyet Müdürlüğü binasının zemin katında otoparkın bulunduğu bölümündeki atış poligonunda patlama oldu. Atış yapıldığı sırada barut gazı sıkışmasından dolayı meydana gelen patlamada çok sayıda polis memuru yaralandı. Patlama sonrası yangın çıktı. Yangına itfaiye ekipleri müdahale etti. Yaralılar ise ambulanslarla çeşitli hastanelere kaldırıldı. Yaralılardan bazılarının sağlık durumlarının ağır olduğu bildirildi.