Elektrik çarpınca...

Elektrik çarpınca...

MANİSA'nın Salihli İlçesi'nde bir inşaatta çalışan ve beton mikserinin tellere temas etmesiyle elektrik akımına kapılan işçi 44 yaşındaki Yüksel Er, ikinci kattan merdiven boşluğuna düştü. Yaralanan Yüksel Er, hastaneye kaldırıldı.

2013.07.26 17:43 - Son Güncellenme: 2013.07.26 17:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elektrik çarpınca...

 

Olay, Kurtuluş Mahallesi 213 Sokak'ta inşaatta dün saat 18.00 sıralarında meydana geldi. İnşaatta beton döküldüğü sırada, beton mikseri elekrik tellerine temas etti. İkinci katta bulunan işçi Yüksel Er de bu sırada akıma kapıldı. Bulunduğu yerden merdiven boşluğuna düştü. Diğer işçiler sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık görevlileri, hafif yaralanan Yüksel Er'i ambulansla Salihli Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.26 17:43 - Son Güncellenme: 2013.07.26 17:43 - HABER MERKEZİ
A