Elazığ'da ağır hasarlı binadan iple malzeme indirdiler!

Elazığ'da ağır hasarlı binadan iple malzeme indirdiler!

Elazığ'da depremde ağır hasar alıp tahliye edilen ve girişin yasak olduğu 8 katlı apartmanın çatısına çıkan 3 kişi, sarkıttıkları iple malzeme indirdi. O anlar, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

2023.08.02 15:46 - Son Güncellenme: 2023.08.02 15:49 - Güncel - DHA
A
Elazığ'da ağır hasarlı binadan iple malzeme indirdiler!

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremlerinde ağır hasar alarak tahliye edilen ve yıkım kararı verilen İstasyon Caddesi'ndeki 8 katlı apartmanın çatısına çıkan 3 kişi, topladıkları malzemeleri bağladıkları iple aşağıya indirdi.

Girilmesi yasak olan binadan herhangi bir önlem de alınmadan malzeme indirilmesi çevredekilerin cep telefonu kamerasına kaydedildi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.08.02 15:46 - Son Güncellenme: 2023.08.02 15:49 - DHA
A