El Bab'da ÖSO ile rejim güçleri çatıştı: 22 rejim askeri öldü

El Bab'da ÖSO ile rejim güçleri çatıştı: 22 rejim askeri öldü

Suriye'nin kuzeyindeki Bab ilçesine bağlı Tadif beldesi çevresinde Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) birlikleri ile Beşşar Esed rejimi ordusu arasındaki çatışmalarda 22 rejim askerinin öldürüldüğü bildirildi.

2017.02.27 00:45 - Son Güncellenme: 2017.02.27 01:02 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
El Bab'da ÖSO ile rejim güçleri çatıştı: 22 rejim askeri öldü
03:12 El Bab'ta patlama! Çok sayıda ölü var - 2

İLGİLİ VİDEO

El Bab'ta patlama! Çok sayıda ölü var - 2

Fırat Kalkanı Harekatı bünyesindeki ÖSO birliklerinin ortak temsil edildiği Havar Kilis Operasyon Odası'nın sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamaya göre, ÖSO birlikleri Bab ilçesinin güneyindeki Tadif beldesini yakınında rejim ordusu milisleri ile çatışmaya girdi. Çatışmalarda 22 rejim askeri öldürüldü.

Bab'ın TSK destekli ÖSO tarafından ele geçirilmesinin ardından ilçedeki terör örgütü DEAŞ unsurları, ilçenin güneyinde Tadif beldesine çekilmişti. Terör örgütü beldeyi hiç çatışmaya girmeden Esed güçlerine bırakmıştı.

Fırat Kalkanı Harekatı bünyesindeki ÖSO güçleri ile rejim güçleri arasında daha önce Bab'ın güneybatısındaki Ebu Zeydin köyünde çatışmalar yaşanmıştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.02.27 00:45 - Son Güncellenme: 2017.02.27 01:02 - HABER MERKEZİ
A