Eğitimde işbirliği projesi

Eğitimde işbirliği projesi

Aksaray Üniversitesi (ASÜ), Aksaray Belediyesi ve Milli Eğitim Müdürlüğü "Eğitimde İşbirliği Protokolü" imzaladı.

2013.07.08 16:24 - Son Güncellenme: 2013.07.08 16:24 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Eğitimde işbirliği projesi


Protokol, Aksaray'da eğitim hizmetlerinin niteliği, öğrenci başarısı, öğrencilerin eğitim, kültür, sanat ve sosyal alanda eğilimlerini geliştirmeyi amaçlıyor. Eğitim Fakültesi'ndeki Proje Yönetim Kurulunun ilk toplantısı, Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Süleyman Yılmaz'ın koordinasyonunda gerçekleştirildi.
ASÜ Rektörü Yardımcısı Prof. Dr. Yusuf Şahin, üniversite bünyesinde engelsiz erişim sağlayan fiziki ortam ve sınav yönetmeliği projesi üzerinde yapılan çalışmalarından bahsetti. Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Süleyman Yılmaz ise projenin mahiyeti, uygulama alanları ile işbirliği kapsamındaki yükümlülükler ve yapılması gereken uygulamalar hakkında genel bilgiler vererek, şimdiye kadar yapılan işbirliği çalışmalarını anlattı. Toplantıda Eğitimde İşbirliği Projesi Yönetim Kurulu Başkanlığına Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Yusuf Şahin, toplantıların iletişim ve programını hazırlamak üzere kurul sekreterliğine Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Tuncay Tunç, oy birliği ile seçildi. Bir sonraki toplantı Ekim ayının ilk haftası gerçekleştirilecek.
Toplantıya Milli Eğitim Şube Müdürü İbrahim Pişkin, Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Hikmet Altuntaş, Aksaray Halk Sağlığı Merkezi Müdürü Dr. Ahmet Bakan, Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Tuncay Tunç, Sosyoloji Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ural Manço, Eğitim Bilimleri Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Kamil Yıldırım ve İlköğretim Bölüm Başkan Yardımcısı Yrd. Doç. Dr. Ayhan Erciyes iştirak etti. Katılımcılar kısa birer konuşma yaparak işbirliğinin önemini vurguladı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.08 16:24 - Son Güncellenme: 2013.07.08 16:24 - HABER MERKEZİ
A