EDS sonuç verdi
Şanlıurfa'da uygulanan Elektronik Denetleme Sistemi kısa sürede sonuç verdi.
2013.04.27 16:38 - Son Güncellenme: 2013.04.27 16:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
Trafikteki ihlalleri kayıt altına alan sistem her geçen gün yaygınlaşıyor.
Şanlıurfa Emniyet Müdürlüğü 8 ay önce kural ihlali ve kazaların en çok yaşadığı 10 kavşağa EDS kurdu.
Sistem kısa sürede olumlu sonuç verdi.
Kırmızı ışıkta geçenlerin sayısı 8 ayda yüzde 95 civarında azaldı.
Kavşakları daha güvenli kılan sistem sürücüleri de memnun etti.
Sistemin önümüzdeki günlerde tüm kavşaklarda devreye konulması planlanıyor