Düzce'de mantar zehirlenmesi

Düzce'de mantar zehirlenmesi

Yedikleri mantardan zehirlenen 4 kişi hastanede tedavi altına alındı

2014.10.07 19:03 - Son Güncellenme: 2014.10.07 19:07 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Düzce'de mantar zehirlenmesi


Düzce'de ormandan topladıkları mantarları yedikten sonra zehirlenen 4 kişi, hastaneye kaldırıldı.

Merkeze bağlı Muncurlu köyünde yaşayan Hanife, Hakime ve Emine Kazan ile Sakine Ünye, ormandan topladıkları mantarları evde pişirip yedikten sonra rahatsızlandı.

Mantardan zehirlenen 4 kişi, sağlık ekiplerince ambulanslarla Düzce Atatürk Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Hastanede tedavi altına alınan 4 kişinin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.10.07 19:03 - Son Güncellenme: 2014.10.07 19:07 - HABER MERKEZİ
A