Düz yolda takla attılar

Düz yolda takla attılar

Bursa'da kontrolden çıkarak takla atan otomobilde sıkışarak ağır yaralanan 2 kişi, itfaiye ekipleri ve vatandaşların yardımı ile çıkarıldı.

2012.07.21 10:24 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Düz yolda takla attılar

Edinilen bilgiye göre kaza, saat 07.30 sıralarında merkez Osmangazi ilçesi Zübeyde Hanım Caddesi'nde meydana geldi. R.K. (33) yönetimindeki 16 K 6898 plakalı otomobil, kontrolden çıkıp orta refüje çarptı. Sürücü ve eşi H.K. (32), takla atarak karşı şeride geçen araçta sıkıştı. H.K. çevredeki vatandaşlar tarafından çıkarılıp ambulansla hastaneye kaldırılırken, R.K.'nın yardımına ise itfaiye ekipleri yetişti. Yaklaşık yarım saat süren çalışmanın ardından sıkıştığı yerden çıkarılan R.K., Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralıların durumunun ağır olduğu öğrenilirken, kaza ile ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.07.21 10:24 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A