"Dudağımı yeme hastalığım var"

"Dudağımı yeme hastalığım var"

Benzemez Kimse Sana'nın yarışmacılarından Asena ve Cem Kılıç, önceki gece Beyoğlu'ndaydı

2012.07.30 14:06 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Dudağımı yeme hastalığım var"

Ayaküstü gazetecilerin sorularını yanıtlayan Asena, sevgilisiyle barıştıklarını söyledi. Sohbet sırasında dudağındaki yara izleriyle dikkat çeken Asena'nın ilginç bir alışkanlığı ortaya çıktı. Asena, "Dudağımı yeme hastalığım var. En son çok oynadım, deldim. Bir de gırgır olsun diye toplu iğne batırırım. Okul yıllarından kalma bir alışkanlık" diye konuştu.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2012.07.30 14:06 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A