Duaçınar muhtarlık binası açıldı

Duaçınar muhtarlık binası açıldı

Yıldırım Belediyesi tarafından Duaçınar Mahallesi'ne yaptırılan muhtarlık binası törenle hizmete girdi.

2013.11.25 18:18 - Son Güncellenme: 2013.11.25 18:18 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Duaçınar muhtarlık binası açıldı


Muhtarlık binasının açılışına Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin'in yanı sıra Bursa Milletvekili Mustafa Öztürk, AK Parti Yıldırım İlçe Başkanı Hüdayi Yazıcı ile çok sayıda meclis üyesi, muhtar ve vatandaşlar katıldı. Duaçınar Mahallesi Muhtarı Mümin Yıldız, Başkan Keskin'e teşekkür etti.
"Ben yok biz varız" anlayışı ile hareket ederek Yıldırım'ı güzelleştirdiklerini belirten Başkan Keskin, "Her gün bir projemizi açıyoruz. Maksadımız Yıldırım'ı daha da yükseklere çıkarmak" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.25 18:18 - Son Güncellenme: 2013.11.25 18:18 - HABER MERKEZİ
A