Domuz gribinden 20 kişi öldü

Domuz gribinden 20 kişi öldü

Hindistan'ın Racastan eyaletinde 10 günde 20 kişinin domuz gribi nedeniyle hayatını kaybettiği bildirildi.

2018.10.18 15:27 - Son Güncellenme: 2018.10.18 15:27 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Domuz gribinden 20 kişi öldü

 "Times of India" internet sitesinin haberine göre, Racastan eyaletinde 3-13 Ekim tarihlerinde domuz gribinden 20 kişinin öldüğü, 180 kişiye de domuz gribi teşhisi konulduğu belirtildi.

Ulusal Hastalık Kontrol Merkezinin son raporunda, eyalette yıl başından 3 Ekim'e kadar bin 732 olan domuz gribi teşhisi konulan kişi sayısının 13 Ekim itibarıyla bin 912'ye yükseldiği kaydedildi.

Raporda, eyalette yıl başından 3 Ekim'e kadar 171, 13 Ekim'e kadar da 191 kişinin domuz gribi nedeniyle hayatını kaybettiği belirtildi.
 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2018.10.18 15:27 - Son Güncellenme: 2018.10.18 15:27 - HABER MERKEZİ
A