Doktor kanser hastalarına moral için zeybek oynadı

Doktor kanser hastalarına moral için zeybek oynadı

İzmir'de görevli Doktor Mehmet Bayındır, kanser hastalarının tedavi gördüğü kemoterapi servisinde, orkestra eşliğinde şarkı söyleyip, zeybek oynayarak hastalarına moral oluyor.

2018.01.01 11:46 - Son Güncellenme: 2018.01.01 11:47 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Doktor kanser hastalarına moral için zeybek oynadı
01:29 Doktor kanser hastalarına moral için zeybek oynadı

İLGİLİ VİDEO

Doktor kanser hastalarına moral için zeybek oynadı

İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde çalışan Operatör Doktor Mehmet Bayındır, kanser hastaları için düzenlenen yılbaşı eğlencesine renk kattı. Mikrofonu eline alan Bayındır, kemoterapi gören kanser hastalarına söylediği şarkılar ile unutulmaz bir gün yaşattı. Üzerindeki beyaz önlüğü ile hastalarla karşılıklı zeybek oynamayı da ihmal etmeyen doktora hastalardan bazıları da eşlik etti. Hastane duvarlarının balonlar ve çeşitli süsler ile süslendiği eğlencede hemşirelerde alkış tutarak hastalara moral verdi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2018.01.01 11:46 - Son Güncellenme: 2018.01.01 11:47 - HABER MERKEZİ
A