Doktor kanser hastalarına moral için zeybek oynadı

Haber · 2018.01.01 11:47

İzmir'de görevli Doktor Mehmet Bayındır, kanser hastalarının tedavi gördüğü kemoterapi servisinde, orkestra eşliğinde şarkı söyleyip, zeybek oynayarak hastalarına moral oluyor.