Doğaseverler doğa yürüyüşünde buluştu

Doğaseverler doğa yürüyüşünde buluştu

Bursa'da bir grup doğasever, doğal güzellikleriyle bilinen Kaplıkaya'da sabah sporu gerçekleştirdi.

2013.04.07 15:00 - Son Güncellenme: 2013.04.07 15:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Doğaseverler  doğa yürüyüşünde buluştu


Kaplıkaya Parkı'nda başlayan ve yaklaşık 2 saat süren yürüyüşte, doğaseverler, Uludağ'ın yamacı ve derin vadide, dinlenmek ve eğlenmek amacıyla bir araya geldi. Saat 09:00 itibariyle başlayan doğa yürüyüşünde ilk mola yeri, tepebaşı oldu. Doğaseverler, su deposu, yokuş başı, dostlar çeşmesi ve erikli çeşmesinde mola verdi. Doğa yürüyüşü zirveye tırmanışın başladığı yerde son buldu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.07 15:00 - Son Güncellenme: 2013.04.07 15:00 - HABER MERKEZİ
A