Doğalgazdan 3 kişi zehirlendi

Doğalgazdan 3 kişi zehirlendi

Bursa'da gece ısınmak için doğalgaz sobasını yakan aile, sobadan çıkan gazdan zehirlendi.

2012.04.13 09:04 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Doğalgazdan 3 kişi zehirlendi
87387-dogalgazdan-3-kisi-zehirlendi-4f87e6e0667ed.flv

Edinilen bilgiye göre olay, merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi Söğütlü Sokak üzerinde meydana geldi. Havanın soğuk olması sebebiyle gece doğalgaz sobasını yakan aile sabah baş ağrısı şikayetiyle uyandı. Doğalgaz sobasından çıkan gazdan zehirlenen Ayşe T. olay yerine gelen ambulansla Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırılırken, Yunus T. ve Emre T. ise Çekirge Çocuk Hastanesi'nde tedavi altına alındı.
Hastaneye kaldırılan anne ve çocukları yapılan tedavinin ardından taburcu edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.04.13 09:04 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A