Doğalgaz da IŞİD'in eline geçti!

Doğalgaz da IŞİD'in eline geçti!

Irak'ın petrolünden sonra doğalgazı da IŞİD'in kontrolüne geçti.

2014.06.26 13:39 - Son Güncellenme: 2014.06.26 13:40 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Doğalgaz da IŞİD'in eline geçti!


 

IŞİD'in Kuzey Irak petrolünün ana noktası Beici'den sonra Bağdat'a bir saat uzaklıktaki 4 doğalgaz tesisini ele geçirdiği bildirildi.

Reuters'in haberine göre, IŞİD, doğalgaz tesislerini kontrolü altına aldı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.06.26 13:39 - Son Güncellenme: 2014.06.26 13:40 - HABER MERKEZİ
A