Diyarbakır'da güvenlik üst düzeyde

Diyarbakır'da güvenlik üst düzeyde

Fenerbahçe ile Amed Sportif Faaleyitler arasında oynanacak Türkiye Kupası çeyrek final maçı için Diyarbakır'da geniş güvenlik önlemleri alındı.

2016.02.09 11:22 - Son Güncellenme: 2016.02.09 11:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Diyarbakır'da güvenlik üst düzeyde

Havaalanından stada kadar Fenerbahçe otobüsünün kullanacağı güzergah boyunca güvenlik tedbiri alan Diyarbakır Emniyeti, maçın yapılacağı Seyrantepe Şılbe Tesisleri çevresinde de adeta kuş uçurtmadı. 

Emniyet, TOMA ve zırhlı araçlarla Türkiye Kupası çeyrek final karşılaşmasının yapılacağı sahanın çevresini kapattı. Sahanın dış bölümüne ise metrelerce barikat kuruldu. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.09 11:22 - Son Güncellenme: 2016.02.09 11:26 - HABER MERKEZİ
A