Diyarbakır'da feribot battı

Diyarbakır'da feribot battı

Diyarbakır'ın Eğil ilçesinde Dicle baraj gölünde arızalı olduğu için kıyıya bağlı bekletilen boş feribot battı. Feribot, itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla sudan çıkarıldı.

2022.09.08 12:29 - Son Güncellenme: 2022.09.08 12:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Diyarbakır'da feribot battı

Eğil ilçesinde Dicle baraj gölünde arızalı olduğu için kıyıya bağlı olarak bekletilen feribot, bugün sabah saatlerinde henüz bilinmeyen nedenle su alıp, battı. İhbar üzerine bölgeye Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Su Altı Arama Kurtarma ekipleri sevk edildi.

Boş olan feribot, halatla çekilerek sudan çıkarıldı. Kıyıya çekilen feribot, halatlarla güçlendirilerek tekrar kıyıya bağlandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.08 12:29 - Son Güncellenme: 2022.09.08 12:30 - HABER MERKEZİ
A