Diyarbakır'da cinnet geçirdi: 2 ölü

Diyarbakır'da cinnet geçirdi: 2 ölü

Diyarbakır'ın Bismil ilçesinde cinnet geçiren bir kişi, tartıştığı eşinin teyzesini silahla öldürdükten sonra intihar etti.

2017.02.27 16:19 - Son Güncellenme: 2017.02.27 16:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Diyarbakır'da cinnet geçirdi: 2 ölü

Olay, öğle saatlerinde Bismil ilçesi Altıok Mahallesi'nde meydana geldi. İddialara göre, ailevi sorunlar yaşayan B.Y. adlı şahıs, eşinin teyzesinin evine geldi. Burada eşinin teyzesi ile tartışan B.Y., cinnet getirerek, beraberinde getirdiği tabanca ile önce kadını öldürdü, ardından ise intihar etti. Komşuların silah seslerini duyup haber vermeleri üzerine olay yerine çok sayıda polis ile ambulans sevk edildi. Cesetler, polisin yaptığı incelemenin ardından hastaneye kaldırıldı.

Olayla ilgili çok yönlü soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.27 16:19 - Son Güncellenme: 2017.02.27 16:21 - HABER MERKEZİ
A