Diyarbakır'da camide çocuklara sinirlenip, bıçak çeken şahıs adliyeye sevk edildi

Diyarbakır'da camide çocuklara sinirlenip, bıçak çeken şahıs adliyeye sevk edildi

Diyarbakır'da cami içerisinde oyun oynayan çocuklara sinirlenip, bıçak çeken S.S. (72), adliyeye sevk edildi.

2024.02.20 12:33 - Son Güncellenme: 2024.02.20 12:33 - Güncel - DHA
A
Diyarbakır'da camide çocuklara sinirlenip, bıçak çeken şahıs adliyeye sevk edildi

Olay, 13 Şubat'ta akşam saatlerinde Bağlar ilçesinde meydana geldi. Fatih Mahallesi'ndeki Fatih Camisi'ne giden çocuklar, cami içerisinde oyun oynamaya başladı. Bu sırada içeriye giren S.S., çocukları sessiz olmaları konusunda uyardı. İkaza uymayan çocuklara sinirlenen S.S., bu kez bıçak çekti. S.S. bıçakla çocukları korkutmaya çalışırken, o anlar güvenlik kamerasına yansıdı. Çalışma başlatan İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, dün S.S.'yi, gözaltına aldı. İşlemlerinin ardından S.S. bu sabah adliyeye sevk edildi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.20 12:33 - Son Güncellenme: 2024.02.20 12:33 - DHA
A